Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-09, 16:50   #1
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

SBTech erbjuder odds på Champions League-finalen trots att andra mötet av semifinalerna inte spelats


Jag blev förvånad när jag gick in på Champions League-oddsen hos ett bolag som får oddsen av SBTech. Det fanns inte bara semifinalerna att spela på, utan även finalen:



Semifinalernas returmöten spelas ikväll och imorgon och visst är det osannolikt att Atletico Madrid eller Monaco ska vända och ta sig till final, men att redan erbjuda spel på finalen tycker jag känns väldigt konstigt.

Har ni sett något liknande förut?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-10, 08:59   #2
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Reagerade också på det, känns väldigt underligt.
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-10, 10:02   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Kommer inte ihåg vilket bolag det var men när Frankrike ledde stort mot Island i Em så kunde man spela på deras näst kommande match.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-10, 12:20   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Är inget konstigt, vanligt förekommande i de stora amerikanska sporterna.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-10, 13:08   #5
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser inte heller något konstigt med det här. Lär bli void om Real inte skulle gå till final. Smart drag att få insatser från kunder som vill spela på finalen rddan idag.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td